Reguli de comportament in spital pentru pacienti

Pacientii internati in Municipal „Sf. Ierarh Dr.Luca” Onesti trebuie sa respecte urmatoarele reguli:

  • Sa poarte tinuta regulamentara de spital (pijamale, halat, papuci);
  • Sa pastreze curatenia saloanelor, culoarelor si grupurilor sanitare;
  • Sa respecte orele de vizita ale medicului;
  • Sa nu vorbeasca la telefon in timpul vizitei medicului si in momentul administrarii tratamentului;
  • Sa manifeste un comportament adecvat in relatia cu personalul medical, auxiliar si alti angajati ai spitalului cu care vine in contact;
  • Sa aiba o conduita civilizata fata de ceilalti pacienti internati, evitand incalcarea disciplinei din spital, tulburarea linistii si orice manifestare neadecvata si necuviincioasa;
  • Sa nu inregistreze video, audio sau sa fotografieze alti pacienti sau personalul spitalului fara acordul acestora in prealabil;
  • Sa nu parasesca spitalul fara avizul personalului medical;
  • Sa nu fumeze, sa nu consume bauturi alcoolice sau substante psihotrope in incinta/curtea spitalului;
  • Sa nu introduca marfuri in incinta spitalului in scopul comercializarii;
  • Sa respecte indicatiile personalului medical cu privire la tratament, investigatii, regim dietetic.
  • Se interzice consumarea alimentelor contraindicate de medici;
  • Repausul la pat si odihna pe durata indicata de medicul curant sunt obligatorii in intervalele recomandate;
  • Deplasarile se pot efectua numai in intervalele orare care exced vizita si contravizita, servirea mesei, timpul de odihna / repaus la pat;
  • In cadrul spitalului, este interzisa producerea de zgomote prin strigate, larma cat si prin utilizarea de aparate radio, telefoane, MP 3 playere ori diverse gadgeturi etc;
  • In cadrul spitalului este interzisa vandalizarea mobilierului de decor (banci, cosuri de gunoi, usi, aviziere, etc): zgarierea, scrierea, vopsirea, murdarirea cu orice substanta, demontarea, distrugerea sau degradarea oricaror elemente constructive, decorative sau mobilier. Persoanele care cauzeaza astfel de prejudicii in mod direct sau indirect, vor acoperi integral costul repararii sau inlocuirii acestor bunuri;
  • Va rugam sa luati la cunostinta faptul ca un comportament neadecvat din partea pacientilor nu va fi tolerat; in astfel de situatii va fi chemata paza.

Va multumim pentru intelegere !

Siguranta pacientilor face parte din politica de calitate a spitalului!